Pot fi accesate dacă imobilizarea autovehiculului:
- se datorează unui accident
- are loc la o distanță mai mare de 100 km de reședința declarată (variantele cu acoperire în România) sau de unitatea de cazare declarată (variantele cu acoperire România & Europa & Turcia)
- a fost solicitat serviciul de tractare
- presupune o reparație care durează cel puțin până în ziua următoare
Mașină la schimb = înlocuirea autovehiculului avariat cu un autoturism în regim rent-a-car
Transport autovehicul (variantele cu acoperire doar în România) = transportul autovehiculului imobilizat pe o distanță peste 100 km | serviciu ulterior celui de tractare, fără regim de urgență (este organizat în maximum 5 zile lucrătoare)
Repatriere autovehicul (variantele cu acoperire România & Europa & Turcia) = transportul autovehiculului imobilizat la reședința declarată | serviciu ulterior celui de tractare, fără regim de urgență (este organizat în maximum 15 zile lucrătoare de la primirea devizului de la unitatea de service)
Transport la service = acoperă costul pentru transportul clientului la unitatea service la care a fost reparat autovehiculul, dacă aceasta este la peste 100 km de localitatea de reședință a clientului
Transport pasageri = acoperă costul pentru transportul pasagerilor de la locul accidentului către un hotel situat în apropierea unității service la care a fost tractat autoturismului sau către un alt mijloc de transport
Cazare = acoperă costul de cazare peste noapte la un hotel (din apropierea unității service reparatoare), dacă autoturismul este imobilizat și reparația nu poate fi făcută în aceeași zi
Continuarea călătoriei = acoperă costul pentru transportul către casă sau destinația inițială a ocupanților autoturismului imobilizat | cu un mijloc de transport în comun: tren - clasa a II-a, autobuz - clasa a II-a sau avion - clasa Turist
Taxi = acoperă costul deplasării clientului pentru preluarea mașinii la schimb (dacă autoturismul asigurat rămâne imobilizat în urma accesării serviciilor de asistență rutieră)